top of page

Handelsbetingelser

Hjemmesiden www.shangrila.dk og restaurantshangrila.dk er lavet af

Shangri-La aps

Cvr: 87936910

Kongevejen 194

2830 Virum

mail: restaurantshangrila@hotmail.com

​

Disse handelsbetingelser er en juridisk aftale mellem dig og restaurant shangri-La.

Ved at fuldføre tilmeldingsprocessen eller bestille som “gæst”, bekræfter du, at du har læst, forstået underlægger dig disse handelsbetingelser, du er myndig og har lov til at indgå en bindende kontrakt og at du er autoriseret til at indgå under disse handelsbetingelser personligt og/eller på vegne af dit firma.

​

Bestilling

Du bestiller som gæst på Sticks'n'Sushis bestillingsside. Herefter oprettes en bestilling hos en given Sticks'n'Sushi restaurant, når betalingsformen er valgt. Bestillinger accepteres indtil 30 minutter før lukketid.

​

Alkohol

Du må ikke bestille alkohol, hvis du er under 18 år gammel.

​

Betalingsformer

Betaling kan ske på følgende måder:

Kredit-/debitkort

Med kredit-/debitkort understøttet af betalingssystemet fra Stripe inc. Det påhviler Stripe til enhver tid at overholde de gældende sikkerhedsregler for betalinger, p.t. PCI DSS (Payment Card Industry – Data Security Standard).

Betaling, for bestillinger til snarest mulige tidspunkt, trækkes ved bestillingen.

Der gemmes ingen kortdata på Future Orderings bestillingsside. For yderligere information om Netaxept, se General terms and conditions.

​

Betal ved afhentning

Gæsten kan vælge at betale ved afhentning. I dette tilfælde forbliver bestillingen åben indtil betaling er foretaget i en Sticks'n'Sushi restaurant. Kredit-/debitkort accepteres hos Shangri-La.

Shangri-La forbeholder sig retten til at kontakte kunder og opkræve betaling for ikke-afhentede bestillinger, der er bestilt til betaling ved afhentning.

​

Pris og moms
Alle priser vises i lokal valuta og er inklusiv moms.

Momsinformation er tilgængelig på kvitteringerne.

​

Ordrebekræftelse, kvittering og ændringer

Der bliver sendt en ordrebekræftelse eller kvittering til gæstens email, når Wix Online Ordering har modtaget betalingsbekræftelsen fra Stripe inc. på vegne af Shangri-La.

Hvis betaling sker ved afhentning, vil kvittering blive udskrevet i forbindelse med afhentningen.

Shangri-La forbeholder sig retten til at ændre afhentnings- eller leveringstidspunkt. Såfremt dette sker, vil gæsten automatisk blive meddelt via SMS til det mobiltelefonnummer, gæsten har angivet på Shangri-La's bestillingsside. Opdateringer til afhentnings- og leveringstidspunkt vil også fremgår af ordens statusoversigt på Shangri-La's bestillingsside.

 

Afhentning

En gyldig kvittering eller ordrebekræftelse skal forevises ved afhentning af en bestilling. Shangri-La beholder bestillingen 180 minutter (3 timer) efter valgt afhentningstidspunkt eller til lukketid, hvorefter bestillingen kasseres uden mulighed for refusion.

​

Afbestilling

Det er muligt at afbestille en bestilling indtil 15 minutter før afhentningstidspunktet. For afbestilling, bedes du ringe direkte til den restaurant, du har bestilt maden fra.

Hvis den afbestilte bestilling er betalt med kredit-/debitkort, vil pengene blive refunderet til samme kort.

​

Levering
Hvis bestillingen er forsinket eller udeblevet, kontakt da venligst restauranten. Shangri-la forbeholder sig ret til at maden leveres lidt før eller efter aftalte tidspunkt.

​

Reklamation
Shangri-La har forpligtet sig til at tilberede og levere bestillinger fra Wix online ordering ifølge disse betingelser.

Hvis der er noget galt med varen, skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Shangri-La på restaurantshangrila@hotmail.com. Du skal vedlægge kvittering og gerne foto af ”problemet”. Er reklamationen berettiget, refunderer Shangri-La prisen på den købte vare.

Shangri-La er ikke ansvarlige for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser, såfremt disse skyldes begivenheder uden for rimelige kontrol. Force Majeure omfatter enhver handling, begivenhed, manglende begivenhed, undladelse eller ulykke uden for Shangri-La's kontrol.

Hvis ordre, der refunderes, er betalt med kredit-/debitkort, vil pengene blive refunderet til kortet den følgende bankdag.

​

Opsigelse
Shangri-La forbeholder sig retten til til enhver tid at opsige brugerprofiler eller aflyse bestillinger, der er i strid med disse betingelser eller på anden måde udviser dårlige hensigter. Suspensation fra brug af bestillingssiden kan ske med eller uden notifikation til brugeren.

​

Ændringer til handelsbetingelserne

Handelsbetingelserne kan blive blive ændret til enhver tid. Venligst bemærk om du er bekendt med den seneste udgave, før du laver en bestilling. Hvis du ikke er enig med eventuelle forandringer, bedes du undlade at bruge bestillingssiden.

​

bottom of page